שטראוס מים הינה אחת מחמשת החברות הנכללות בחברת שטראוס, והיא מספקת פתרונות מתקדמים לשתייה בארץ ובחו"ל. בשנת 2009 הוקמה החברה והשיקה את מותג הדגל שלה- הלו הוא מתקן התמי 4 המספק פתרון איכותי, יעיל ונוח להספקת מים קרים וחמים כאחד. המוצר נרשם כפטנט ומשלב מספר רב של טכנולוגיות ההופכות את איכות המים לכה טובה, והמים עומדים בתקנים המחמירים של מכון התקנים.
בנוסף, חברת שטראוס מים הינה החברה היחידה בישראל שמתקני התמי 4 חמים וקרים שלה, הינם בעלי תו בטיחות5452 שהינו תו בטיחות הבודק את רכיבי המכשיר הבאים במגע עם מי שתייה, את השפעתם על איכות המים ומבטיח שאין הפרשת מתכות ורעלים למים.
אם ברצונכם לברר פרטים ומידע על חברת שטראוס בכלל וחברת שטראוס מים בפרט, הנכם מוזמנים לפנות לאתר האינטרנט של החברה, אתר שטראוס גרופ, המכיל את כל המידע בצירוף תמונות, דרכי יצירת קשר, שירות לקוחות לצרכנים ועוד. כמו כן, למידע ספציפי על מוצר התמי 4 ניתן לפנות לאתר תמי 4, שם גם ניתן לקבל מידע על החברה המייצרת- שטראוס מים.
מוצר הדגל של החברה, מתקן התמי 4, הינו מוצר פופולארי ומוכר בישראל, ולמעלה מ- 350,000 בתי עסק ולקוחות ביתיים נהנים ממוצר זה על שלל סגנונותיו, דגמיו וצבעיו השונים. תמי 4 מציעה מגוון ברי מים ומסלולים : תמי 4 פרימו | תמי 4 קלאסיק | תמי 4 פמילי | תמי 4 פיקס
החברה, שטראוס מים, משקיעה משאבים רבים- הן זמן והן משאבים פיננסים, לשיפור ושדרוג המוצרים. ההשקעה מוצאת את ביטויה, החל מניסיונות לשדרג את איכות המים והמצאת פטנטים חדשים וכלה בשיפור עיצוב המוצר, גודלו ומראהו החיצוני.
ניתן לראות כי חברת שטראוס מים ביססה את עצמה בקרב הציבור הישראלי כחברה מובילה למתן פיתרונות מתקדמים לשתייה הן בשל מספר הלקוחות המרוצים המתפרסים על פני הארץ כולה, והן בשל בחירת מוצר התמי 4 לאחד מ-100 המותגים המצליחים ביותר בשנת 2010. מעבר לכך, בתחום של פתרונות מים נראה כי ישנה שליטה מוחלטת לחברה שכן, מתקני תמי 4 זכו זו השנה הרביעית ברציפות בתואר "מתקן המים הביתי הטוב והמשתלם ביותר" ו"המים הטעימים ביותר" מטעם המבחן של המדינה.
כידוע שמירה על הצלחה אינה דבר קל בעולם תחרותי ודינאמי כמו זה בו אנו חיים. לשם שמירה על הצלחה נדרשת עבודה מאומצת לשימור איכות המוצר, שירות הלקוחות הניתן לציבור הרוכשים העתידיים והלקוחות הקיימים, יצירתיות וחדשנות בשדרוג המוצר, ומחלקת שיווק מקצועית שתיצור או תגביר את התודעה של המוצר בקרב הציבור ובהתאם לקהל היעד אליו החברה מכוונת. נראה כי חברת שטראוס מים עומדת בגבורה באתגר, ומצליחה לשמור על מעמדה כמספקת שירות מעולה, מוצרים איכותיים, עיצובים חדשנים מדי שנה, ומעל הכול מים טעימים, מסוננים, נקיים, ובריאים לכל בני הבית או העובדים בעסק.
ההצלחה לה זוכה החברה בתחומי מדינת ישראל לא נשארת בגבולות המדינה, היא חוצה ומגיעה למדינות ברחבי העולם. כיום חברת שטראוס מים מתחלקת ל-3 חטיבות שונות שכל אחת מהן מתמקצעת באזור מסוים: חטיבת ישראל, חטיבת סין וחטיבת אנגליה. לכל אזור מאפיינים, צרכים ואסטרטגיות שיווק ייחודיות, ועל כן ההפרדה לחטיבות נחוצה לשם יעילות מרבית והפקת רווחים.